Přírodní drcené kamenivo z čediče nebo znělce, v různých frakcí 0/4 až 32/64. Využití dle typu jako podloží pod dlažbu, součást betonu, povrchy pozemních komunikací, k drenáži. Více info naleznete pod jednotlivými druhy štěrku.
Z důvodu neustále se měnících cen, nás prosím kontaktujte pro aktuální ceny.
Použití: do podsypů a zásypů
nebo obsyp drenáží, do podloží asfaltových a betonových cest, do asfaltových
směsí a povrchových vrstev pozemních komunikací, chodníků a parkovacích míst
(skvělé vlastnosti při pěchování a válcování).
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,4t)
Použití: do podloží žulových
a zámkových dlažeb, chodníků a komunikací, do betonových a asfaltových směsí a
na povrchové vrstvy pozemních komunikací, pro nestmelené směsi a směsi stmelené
hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,45t)
Použití: do podloží žulových
a zámkových dlažeb, chodníků a komunikací, do betonových a asfaltových směsí a
na povrchové vrstvy pozemních komunikací, pro nestmelené směsi a směsi stmelené
hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,65t)
Použití: do podloží asfaltových
a betonových cest, na povrchy komunikací, chodníků a parkovacích míst (skvělé
vlastnosti při pěchování a válcování), skvěle se hodí pro velké zátěžové
podmínky, dále pro nestmelené směsi a směsi stmelené hydraulickými pojivy pro
inženýrské stavby a pozemní komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,45t)
Použití: do podsypů a zásypů nebo obsyp drenáží, do
podloží asfaltových a betonových cest, na povrchy komunikací, chodníků a
parkovacích míst (skvělé vlastnosti při pěchování a válcování), pro nestmelené
směsi a směsi stmelené hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní
komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,8t)
Použití: do podsypů a zásypů
nebo obsyp drenáží, do podloží asfaltových a betonových cest, do asfaltových
směsí a povrchových vrstev pozemních komunikací, chodníků a parkovacích míst
(skvělé vlastnosti při pěchování a válcování).
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,4t)
Použití: do podsypů a zásypů nebo obsyp drenáží, do
podloží asfaltových a betonových cest, na povrchy komunikací, chodníků a
parkovacích míst (skvělé vlastnosti při pěchování a válcování), pro nestmelené
směsi a směsi stmelené hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní
komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,8t)
Použití: do podloží asfaltových a betonových cest, na povrchy komunikací,
chodníků a parkovacích míst (skvělé vlastnosti při pěchování a válcování).
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,8t)
Použití: do podsypů a zásypů nebo obsyp drenáží, do
podloží asfaltových a betonových cest, na povrchy komunikací, chodníků a
parkovacích míst (skvělé vlastnosti při pěchování a válcování), pro nestmelené
směsi a směsi stmelené hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní
komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,8t)
Použití: do podsypů, zásypů, jako plnivo do betonů, při stavbě cest,
dopravních komunikaci (drcený štěrk jako podkladový materiál), případně i jako
samostatný silniční povrch, povrch parkovišť, do nestmelených směsí a směsí
stmelených hydraulickým pojivem.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,8t)
Použití: do podloží žulových
a zámkových dlažeb, chodníků a komunikací, do betonových a asfaltových směsí a
na povrchové vrstvy pozemních komunikací, pro nestmelené směsi a směsi stmelené
hydraulickými pojivy pro inženýrské stavby a pozemní komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,45t)
Použití: do podsypů a zásypů
nebo obsyp drenáží, do podloží asfaltových a betonových cest, na povrchy
komunikací, chodníků a parkovacích míst (skvělé vlastnosti při pěchování a
válcování), dále pro nestmelené směsi a směsi stmelené hydraulickými pojivy pro
inženýrské stavby a pozemní komunikace.
(1m3 materiálu odpovídá přibližně 1,4t)